سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۲:۲۰:۱۵

رویکرد سرمایه گذاری از کیش آغاز می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش در تاریخ 22 تا 25 دی ماه سال جاری با تاکید بر سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی و شناخت ظرفیت‌های موجود با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در جزیره کیش برگزار خواهد شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از واحد اطلاع رسانی این نمایشگاه، در این نمایشگاه آخرين فرصت‌ها و ظرفيت‌های سرمايهگذاری، سرمايهپذيری، دستاوردهای سازندگان و توليدكنندگان نفت، گاز، پتروشيمي، آب ، برق و انرژی‌های نو از طریق محصولات و موضوعات مرتبط با بخش انرژی به شرکت کنندگان نمایشگاه ارائه می‌شود.

بنابراین گزارش، وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت و گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی ایران، شركت پشتيبانی ساخت و تهيه كالای نفت تهران،  شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و موادشیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک)‏، انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران، سندیکای صنعت برق ایران و انجمن صنفی شركت‌هاي صنعت آب و فاضلاب از جمله حامیان اصلی این نمایشگاه هستند.

از جمله ویژگی‌های خاص نمایشگاه امسال، استقبال نمایندگان خارجی شرکت‌های مرتبط با حوزه انرژی است  که نمایندگانی از کشورهای چين، تركيه، ايتاليا، هندوستان، كره‌جنوبی، تايوان،‌ آذربايجان، مالزی، فرانسه، امارات متحده‌عربی و آلمان در نمایشگاه حضور خواهند داشت. همچنین در طی برگزاری نمایشگاه، نشست‌های تخصصی با رويكرد سرمايه‌گذاری و سرمايه‌پذيری و بازديد مديران و كارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشيمی، آب،‌ برق و انرژی‌های نو از جمله برنامه‌های قابل پیش‌بینی در این نمایشگاه است.  تاکنون بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیش ثبت نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود حضور شرکت کنندگان خارجی نیز در نمایشگاه امسال چشمگیر خواهد بود.



  کد خبر : 142
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :